Gott nytt år!



Har just tittat på bilder från det gamla och inser - som vanligt - att det innehållit så mycket kul grejer.
Det här året var det så klart ovanligt mycket kul med bokrelease, bokmässa och grejer. Ångrar bara att jag inte tog er med från början av resan och berättade om både titelspån och förlagsbesök.

Himla kul fester, nya människor och nya platser var en annan stor del av 2009.
Fina hälsningar från både gamla och nya vänner ytterligare en.


Men nu är det ju 2010. Dags för en fräsch start. Blanka sidor.

DET ÄR SÅ SKÖNT ATT SKRIVA IGEN.

De andra berättelserna jag har liggande?
Ja, min humla vägrar jag att släppa helt, men jag kanske måste inse att jag inte är riktigt mogen att berätta den just nu. Kan vänta ett år, för jag är säker på att den finns kvar som något jag vill berätta.
Sedan är det Maj, hon är jag inte alls lika säker på finns kvar. Jag börjar redan släppa mig och kanske är det ett tecken på att historien inte är så mycket att ha?

Just nu kör jag på, hänger mig åt lusten och försöker förstränga det där andra:
flytt, skola, jobb - men också förlag, läsare och krav.

Läser gör jag också gärna just nu i vinterkylan, om Mare Kandres Aliide. Gillar redan.

Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Nyfiken på varför berättelsen går under arbetsnamnet Humlan...?

2010-04-22 @ 13:05:16
URL: http://www.majastina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0