Söker uppmärksamhet



Idag har jag varit på café Mumma och planerat min bokrelease. Bubbel och tilltugg, tända ljus och bra musik. Känns som en bra plan. Ser så himla mycket fram emot att få fira, träffa vänner och ha det skönt.

En vecka tills boken finns i handeln. Säger det till mig själv så ofta jag kan, både för att göra det mer verkligt och för att göra mig själv glad. Jag ler varje gång jag tänker på det.

Jag vet inte riktigt hur sådant här är tänkt att gå till, men man måste ju promota sig själv, tänker jag.
Så jag har skickat iväg ett mejl till biblioteket i Mariestad som gärna ville hitta på något med mig.
På onsdag ska jag träffa Mariestadstidningen.
Jag har även skickat iväg information till två andra lokaltidningar.
Så nu hoppas jag på lite uppmärksamhet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser verkligen fram emot att få fira med dig på fredag!

2009-08-17 @ 20:01:52
Postat av: från linnea kanske ja ska säga... :)

2009-08-17 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0