Ett par flitiga timmar




Jag har varit riktigt oduktig med skrivandet nu ett tag. Dels har det varit så mycket annat: julmarknad (köpte tomte och andra paket och drack glögg!), intervju för Norra Skånes Tidning och massa skola (som jag är långt ifrån färdig med, tyvärr). Dels har jag bara varit seg och lat.


I alla fall. Idag tog jag tag i de sista sidorna i min Humla och skrev klart. Nu tänkte jag bara läsa igenom de sista, säg, femtio sidorna och kolla så att allt funkar.

Sedan. Ja, då gäller det!



Resten av tiden här nere hade jag tänkt att använda till att redigera Maj. Det lär vara en hel del att göra eftersom det är redigering nummer ett (av många, antagligen) det handlar om. Kanske är lika bra om Camilla dröjer med svar tills jag kommer härifrån och har något annat än skrivandet att liksom falla tillbaka på. Då är det ju snart jul, och förhoppningsvis en lägenhet som ska inredas.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill också gå på julmarknad! Det är något utav det mysigaste som finns. Bäst är det om det är lite frostigt och kallt också, gärna lite pudersnö på marken och en pappmugg med glögg i handen. KRAMAR!

2009-11-03 @ 19:31:18
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Madde

JA, det håller vi tummarna för. Så att hela Sverige kan se oss! Det borde ju vara så, vad ska dom annars skriva om? Du, det är så simpelt att ånga broccoli. Den ska helst vara färsk, men det funkar med tinad fryst. Dela broccolin och lägg den i en kastrull, häll lite vatten i botten (ca 2cm djupt), sen på med ett lock och på med plattan. Då och då skakar du kastrullen. Den är klar när den är riktigt grön och skön. Det funkar säkert med blomkål också... G O T T!

2009-11-03 @ 21:59:35
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Madde

Taru tog en massa bilder och det var ett väldans smattrande från publiken so... yes there will be more =)

2009-11-07 @ 18:45:15
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0