Klar!



Eller... det kanske var att ta i.

Men i alla fall har jag skrivit från sidan 1-112 i min berättelse och Maj och känner att den är slut. Nu återstår så klart minst lika lång tids slipande, om det nu är något värt att slipa på överhuvudtaget.

Först ska den vila; jäsa orörd.



Vidare till Humlan och vad som känns som sista försöket med Max och Klara och Ina. Har saknat dem.




Har också börjat sakna mejlen från förlaget, besöken, bekräftelsen från fina recensioner.
En varning jag aldrig fått: det är beroendeframkallande.

Kommentarer
Postat av: Madde

Här får du lite... =) Nu har jag sent omsider läst ut din bok. Jag kan inte fatta att det är du som skrivit den. Det är helt fantastiskt. En rikig bok. En riktigt bra bok. Jag gillade hela upplägget hur man växlar mellan personer och det höga tighta tempot. Jag förundras över dessa världar som finns inuti dig. Hur kommer man på en sån här intrig? Den var verkligen medryckande! Jag log, rynkade ögonbrynen, förfärades, förundrades, min puls ökade, den sänktes... Ge mig mer! Nästa bok tack =)

2009-10-29 @ 23:00:11
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0