Bokmässa!



På torsdag bär det iväg till Göteborg. Bokmässan.

Oj, vad det verkar stort. Har gång på gång bläddrat i katalogen och försökt komma fram till vad jag vill se. Men det finns så mycket!

Nu är planen att på tåget dit göra upp något slags schema. För jag vill inte bara irra runt och missa hela grejen.

Igår var Ann här och intervjuade mig för en artikel i GP. Idag kom fotografen och tog en attans massa kort ute i det blåsiga, ruggiga vädret. Imorgon kan ni alltså se en rödnäst, snuvig Hedvig i Göteborgsposten.

En del saker är i alla fall klara vad gäller Bokmässan:

Torsdag, 13.00-13.15 presenterar jag min bok och mig själv i Bonnier Carlsens monter
Samma dag, 14.30-14.50 håller jag och Jessica Scheifauer ett seminari om Författarrollen i förändring
Fredag 15.30-16.00 och lördag 12.45-13.00 är vi jourhavande debutanter

Himla spännande ska det hela bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0