Slut - igen.



Precis kommit hem från samban och har nu skrivit klart min Humla. Igen.


Så ska den gås igenom igen. Vet redan en liten grej som måste ändras på, och jag hittar säkerligen flera. Men en bra bit på väg är jag. Till det som jag hoppas blir slutet, på rikigt.


Det tog ett tag att skriva de sista sidorna. Mycket på grund av att jag i ett stycke ville härma stilen från litteratur från 1700- och 1800-talet. Letade på bibliotek och internet. Internet var bäst (förlåt alla hjälpsamma bibliotekarier). Det blev bara två meningar till slut, och någon korrekt 1700-talssvenska rör det sig knappast om. Men bättre än förut i alla fall.






Nu väntar ännu en veckas jobb. Hoppas att det ska kännas lika bra som den föregående.

Men först: dusch, kvällsläsning, sova.

Kommentarer
Postat av: Anneli H

Måste kännas skönt!!

2010-04-27 @ 12:40:08
URL: http://mittilivets.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kul stycke! Intressant syn på romanläsning. :)

2010-05-08 @ 15:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0