Bokrelease!




Idag smäller det! Eller nästan i alla fall. Det är ju faktiskt inte förrän på måndag som boken släpps.

Men ikväll ska den firas, med bokrelease på café Mumma i Mariestad med vänner och familj.

Det börjar verkligen närma sig, det där som jag sett fram emot i över ett år nu. Hela processen har varit så kul - från första kontakten med förlaget, via diskussioner om titel och omslag, till det färdiga resultatet. Kommer verkligen sakna de där besöken på förlaget. Jag får helt enkelt se till att skriva massa fler böcker.

Idag är jag och Bortom världen utanför med i både Mariestadstidningen och Skaraborgsbygden. Alltid kul att se vad de ska ta med av allt man sagt.

Nu ska jag göra morgongympa, städa och vänta otåligt på att mina vänner ska komma hit, till Vänerns pärla - som tyvärr inte har hyfsen att visa sig från sin bästa sida utan ser rätt igenmulen ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0