Det går trögt

Idag ska jag iväg på den årliga släktresan, med moster, mamma, syster, systers barn och kusiner. Destinationen varierar; i år åker vi till Falkängen.

I kväll ska jag jobba; bevaka Robert Wells show här i Mariestad för tidningen.

Det kommer alltså inte bli mycket skrivande idag. Har varit lite slarvig på sistone, och det känns inte alls bra. Vanligtvis skriver jag något varje dag och det brukar funka fint; även om inte allt blir mästerverk så kommer jag framåt i berättelsen och har den hela tiden nära.

Hoppas att jag kommer ur den här tröga perioden snart, men tror att det har att göra med den stora ovissheten som råder: ingenting att tjäna pengar på, ingenstans att bo. Känner mig helt enkelt lite nere och lite fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0