Vad håller jag på med?




Skulle man faktiskt kunna fråga sig just nu.
Jag har svårt att koncentrera mig.

Skriver lite på en ny novell,
ändrar om på en gammal,
tar tag i en ännu äldre novell som aldrig blev klar,
undrar om en annan idé kanske är värd mer än några sidor,
och spånar på det som jag ju ändå tror kommer bli mitt nästa projekt
samtidigt som Maj ligger och ruttnar och börjar bli lite ledsen över att inte bli läst.


En sak i taget, brukar vara en bra grej. Ska bara komma fram till i vilken ände jag ska börja.
  

Kommentarer
Postat av: Björn

Ja, där kan jag verkligen känna igen mig.

Jag har en hel hårddisk full med påbörjade texter.

En del avslutade, men de flesta ofärdiga.

Kanske är det så det ska – och måste – vara?

2009-11-26 @ 19:00:08
URL: http://textdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0