Första av många?



Igår var jag då på biblioteket här i Mariestad. Jag trodde att jag skulle vara mycket nervösare, men med en trevlig och trygg inramning gick det hela fint.

Jag hoppas, och tror faktiskt, att besökarna hade det trevligt de också. Böcker fick jag också sålda, och nu har jag bara ynka fyra stycken kvar. Tänkte köpa mig en ny omgång så att jag har några att visa upp i framtiden också.

Redan nu är det inplanerat ett besök med föreläsning och work shop på Västerhöjdsgymnasiet den 20 november och ett på Vadsbogymnasiet.

Jag hoppas att det blir många fler!

Imorgon åker jag tillbaka till Skåne. Det ska bli himla skönt. Men först ska jag fira min mormors födelsedag. Sådant tycker jag helt enkelt är helmysigt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag med! Helmysigt! Hoppas du hade det trevligt!

2009-10-24 @ 17:48:13
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0