Ombyggnad pågår




Egentligen skulle jag vilja fortsätta skriva på min Maj, istället för att skriva här.

Men efter 60 sidor känner jag att mittendelen gick alldeles för fort. Alltså flyttade jag om, lade till och drog ifrån och har nu hoppat tillbaka till sida 40. Åh, så trist att inte få fortsätta klura ut hur Maj ska komma ur det här. Men samtidigt måste hon ju ha något att ta sig ur först...

Ja, jag vill inte berätta för mycket. Och då kan det bli såhär, lite kryptiskt.


För övrigt sitter jag och skriver stödord till mitt biblioteksbesök i Mariestad den 22 oktober. En inspirerande och intressant timme vill jag att det ska bli, och det kräver en hel del finurlande.


Börjar också bli sugen på min Humla...
Bara peta lite?
Nej!



Idag fick jag förresten oväntat besök från två bekanta som var på väg hem från Helsingborg.
"Du har väl inte blivit lappsjuk?"
"Nej då", svarade jag och blinkade mot dem, i morgonrocken, inte duschat sedan i torsdags, "men lite snopen blir man ju när det kommer folk."

Kommentarer
Postat av: Madde

Hihi, jag tycker att det är lite småhärligt att få gro igen ibland...

2009-10-12 @ 12:18:33
URL: http://detsajagakanske.blogg.se/
Postat av: sofie b-c

Åh vad skönt att veta att man inte är den enda som går runt i samma kläder sedan i torsdags! Och det där med att flytta om i texten känns också igen. Jag skrev hela helgen på en text som jag på söndagkväll insåg inte hängde ihop; slutet skulle egentligen vara i början osv. Snickrandet tar aldrig slut. Ska trycka ut texten nu och ta med mig den till hårfrisörskan -där behövs ibland en liten mur med tryckta ord:) Lycka till med Maj!

2009-10-12 @ 12:47:11
URL: http://englandsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0