Blogg från bokmässan




Nu sitter jag här på hotellet, tittar på teve (Top Model Australia) och försöker unkomma huvudvärken som tränger sig på. Snart ska jag vidare till mingel med Bonnierförlagen och sedan restaurang Tvåkanten med några författare och några förlagsfolk.

Idag har varit en otrolig dag. Strosade runt på mässan och kände mig otroligt mycket sm kusinen från landet. Runt, runt gick jag. Tittade, hit, dit. Gick upp till Speakers Lounge - mackor, muffin, bullar, godis och frukt - och framförallt en lugn stund inför mitt bokprat klockan 13.

Åh, vad roligt det var. Och så tryggt det kändes med min förläggare Eva mittemot mig och bibliotikarien hemifrån i publiken. Tänk, att så många ville komma och lyssna på mig! Tjejen som kom fram efteråt och sa att jag var så inspirerande vill jag bara tacka och krama tusen gånger om.  

Imorgon och på lördag är mitt enda uppdrag Debutantjouren, och då hoppas jag hinna besöka massa seminarier. Det finns så otroligt mycket att se.

Jag kommer sova gott i natt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Wow, vad häftigt Hedvig! Det måste verkligen kännas skumt att vara mitt i allt det där. Nytt... Lycka till på lördag, det kommer gå topp!

2009-09-25 @ 01:47:02
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0