Hagstad, Perstorp, Skåne



Det är där jag befinner mig sedan lördag kväll.

Åkte hit direkt efter bokmässan. Och där kan vi snacka kontraster. Från hundra pers på en kvadratmeter (ja, jag överdriver, men bara lite), fester och upplevelser hela tiden - till tystnad, lugn och ro.

Det härliga är att jag älskar båda ytterligheterna!

Jag har faktiskt trivts från första stund här ute på landet. Och så här ser det ut:









Är det inte vackert så sig! Hittills har jag skrivit, skrivit, skrivit, gjort lite skoluppgifter, varit i Perstorp och på promenad. Mer om detta i nästa uppdatering.

Nu tänkte jag skriva lite till, sedan kolla på Mannen under trappan (här finns ingen teve, så min kärlek för svtplay har plötsligt ökat dramatiskt).

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad vackert!

2009-09-29 @ 22:27:11
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0