Stillestånd



Mitt skrivande liv står just nu stilla. Jag kan inte ens läsa igenom och redigera mina grejer längre. Allt känns bara otroligt dåligt! Vet inte om jag har någon slags undermedveten idé om att jag ska vänta till Skåne eller vad det handlar om.

I så fall berättar jag nu högt och tydligt för mig själv: DÅLIG IDÉ!

Annars rullar det på: Har nu pratat med Vadsbogymnasiet om att komma dit och prata med eleverna inför en novelltävling de ska ha. Riktigt kul!
Och Bokmässan närmar sig med stormsteg. Kul, kul!

Men imorgon då?
Varför inte fylla dagen proppfull med skrivande?
Ja, varför inte.
Gör så, det tycker jag. 

Kommentarer
Postat av: Flaskpostenkarin

Oh no! Sluta inte! Skriv skriv skriv! Längtar som en tok efter din nästa bok! ;)

2009-09-17 @ 15:20:04
URL: http://flaskposten.wordpress.com
Postat av: Madde

Känns som en kraftig och omotiverad släng av självkritik det där... Saknar våra kakfrossarkvällar! Kramar!

2009-09-19 @ 14:52:00
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0