Inget händer här



... som Håkan Hellström sjunger.

Anledningen i mitt fall är ganska enkel. Har helt enkelt varit sjuk, i snart två veckor nu.

Skrivandet kräver ju inte så mycket aktivitet, så det har jag fortsatt med. Dock vet jag inte om hjärnan riktigt hängt med. Det känns som om historien bara blir större och större, sagan-om-ringen-stor, och det var väl inte riktigt vad jag ville.

Skala av.

Börja om.

Eller inte börja om, utan det som jag skrivit blir en del av bakgrunden, tillbakablickarna.



Även om ingenting händer just nu så kan jag berätta att saker SKA hända:

Den 5 februari ska jag till Folkets hus i Trollhättan och läsa ur min bok, tillsammans med Denise Rudberg. Hon hade sålt massa, massa 100 000 böcker läste jag. Hon var också en av jurymedlemmarna när jag vann P3 Stars novelltävling.

Hm. 

Jag får någon slags bild i huvudet där jag tittar upp på henne och hon är ungefär 31 meter längre än mig.

Den 11 mars ska jag till Svenska Barnboksinstitutet i Stockholm på deras Debutantdag för att presentera mig själv och min bok.
Som en av enbart tolv utvalda debutanter från förra året känner jag mig MYCKET stolt.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Madde

Men du glömde ju det viktigaste!



När flyttar du tillbaka... AJ WANT A DATE!

2010-01-20 @ 21:32:18
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Madde

Men du glömde ju det viktigaste!



När flyttar du tillbaka... AJ WANT A DATE!



Kramar!

2010-01-20 @ 21:32:55
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0