Fortsättning



Är så förunderligt trött i både kropp och huvud att det här inlägget får bli ett snabbt och kort ett.


Har fått ännu ett uppdrag! Ska iväg till Sörängens folkhögskola i augusti. Grymt kul!


Idag fick jag också beröm från en före detta arbetskamrat till min mamma. Jag tröttnar aldrig på sånt.


Bryta om, boken jag skrev om i förra inlägget, visade sig vara riktigt gripande och rörande och stark.

Nu läser jag Veronika bestämmer sig för att dö. Kanske inte så muntert, men tankeväckande.

Har halva inne hos Humlan.

Semestertider på jobbet, vilket betyder att jag får uppgifter från alla håll. Inte mig emot. Layoutjobb, illustratörsjobb, skrivjobb - ombyte förnöjer.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna Aspegren

Hej Hedvig!



Kul att Du kommer till Sörängen! Ska påbörja mitt andra läsår på skrivarlinjen på distans där och fick precis brevledes veta att Du kommer på besök den 14/8. Bor i Belgien men ska def försöka få tag på "Bortom..." innan dess! Ses!

2010-06-26 @ 15:10:09
Postat av: Jenny Zunko

Åh, ska bli spännande att höra vad du tycker om "Veronika bestämmer sig för att dö" sedan när du läst klart den :).

2010-07-05 @ 20:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0