Nya former


Igår var jag och hälsade på textettorna på Mälardalens högskola. De hade fått i uppgift att skriva beksidetext, "tidningsrecension" och BTJ-recension av min bok.

Väldigt spännande var det att se vad de hade för förslag. Det fick mig också att minnas att förlaget pratade om att det skulle finnas en presentation av mig själv på insidan... som liksom aldrig blev av sen. Hoppsan. Inte för att jag så gärna vill synas, men precis som de duktiga eleverna poängterade så är det där med identifiering viktigt.

Annars har veckan börjat bra, ja faktiskt var redan söndagen toppen. Tvingar mig själv framåt och drar i mig själv så fort jag börjar kränga.

Jag skriver och skriver. Läser och läser. Gör lite skola emellanåt. Söker jobb. Och snart ska jag få en coach. Hoppas hen kan hjälpa mig i sökandet.

(Jo, jag har tagit hen-formen till mig. Tycker att den är otroligt smidig när man inte vet personens kön.)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hihihi, hur jävla framgångsrik kände du dig då? Värsta kädisen ju! Du borde ringt, satt i skolan och var kaffesugen =)

2010-03-17 @ 13:55:36
URL: http://detsajagakanske.blogg.se/
Postat av: Maja-Stina

Jag blev så nyfiken på dig när jag hittade dig på inventevent.se

Skulle gärna höra till din Livet som debutant-föreläsning. Är någon sådan inbokad?

2010-03-17 @ 14:56:06
URL: http://www.majastina.se
Postat av: robin hood

vilken härlig blogg du har! Hur är det med dig? :)

2010-03-18 @ 14:17:54
URL: http://matildasoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0